Otvorené denne od 10:00 - 20:00 ( bazény v prevádzke do 19:30)

Saunový svet otvorený denne  od 10:00 do 19:30. Viac info tu Saunový svet

 

Otvorené denne od 10:00 - 20:00 ( bazény v prevádzke do 19:30)

Saunový svet otvorený denne  od 10:00 do 19:30. Viac info tu Saunový svet

 

 

 

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné Obchodné Podmienky

ČL. 1  ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Obchodná spoločnosť KTT - INVEST, a.s., SNP 519, Turčianske Teplice 039 12 (ďalej ako „prevádzkovateľ“)

IČO: 36 436 798, IČ DPH: SK2022106724, zapísaná v OR SR Okresného súdu Žilina, vložka číslo:  10643/L

číslo telefónu: 0905 537 851 (pokladňa SPA), 0905 439 958 (pokladňa Aquapark),

manager aquaparku: 0905 439 938info e-mail: spamanager@therme.sk

 

poskytuje služby v celoročnom Aquaparku SPA&AQUAPARK, s možnosťou stravovania, procedúr a iných doplnkových služieb, ako aj ponuky darčekových poukážok/ voucherov/ zľavových kupónov a pod., ktoré budú v prípade ich vydania individuálne propagované a budú sa na ne vzťahovať aj tieto obchodné podmienky, v bodoch, ktoré ich budú samostatne upravovať.

 

  1. Tieto Všeobecné Obchodné Podmienky  (ďalej v texte ako „VOP“)upravujú právne vzťahy, ktoré vznikajú medzi KTT - INVEST, a.s. a klientami - spotrebiteľmi (ďalej v texte spoločne ako „zmluvné strany“) v rámci poskytovaných služieb KTT - INVEST, a.s., pričom vytvárajú základnú právnu úpravu týchto vzťahov. Všetky zákonné informácie v zmysle ustanovení zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ďalšími všeobecne platnými právnymi predpismi SR poskytuje KTT - INVEST, a.s. pre klienta (spotrebiteľa) na svojom webovom sídle aquapark.therme.sk už pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku. V jednotlivých prípadoch - právnych vzťahoch medzi KTT - INVEST, a.s. a klientom si naša spoločnosť vyhradzuje právo riešiť takéto vzťahy individuálne. Individuálna úprava môže vyplynúť z individuálnej zmluvy medzi KTT - INVEST, a.s. a klientom, alebo z inej dohody zmluvných strán, ktorá bola individuálne uzatvorená. Platí, že individuálna úprava, ktorá rieši právne vzťahy odlišne od týchto VOP, má prednosť pred úpravou obsiahnutou vo VOP.

ČL. 2  VZNIK ZMLUVNÉHO VZŤAHU

  1. Medzi zmluvnými stranami vzniká zmluvný vzťah - právny vzťah v zásade na základe:
  • zmluvy alebo iného dvojstranného právneho úkonu;
  • písomnej, telefonickej, faxovej alebo e-mailovej objednávky klienta s povinnosťou platby, potvrdenej zo strany KTT - INVEST, a.s.. V prípade, že rezervácia, objednávka príp. darčeková poukážka /voucher / zľavový kupón/ nebude zo strany KTT - INVEST, a.s.  potvrdená (-ý), resp. zo strany klienta nebude takáto jeho objednávka uhradená podľa vopred dohodnutých podmienok platby, záväzný zmluvný vzťah medzi potencionálnym klientom a našou spoločnosťou nevzniká a klient nemá nárok na čerpanie takýchto nepotvrdených produktov (tovar / služba);
  • uhradenia ceny za poskytované služby (resp. produktu);
  • uplatnenia darčekovej poukážky /voucheru / zľavového kupónu / vydaného zo strany KTT - INVEST, a.s. so súhlasom, resp. potvrdením našej spoločnosti o možnosti čerpania služieb a za ceny uvedené na darčekovej poukážke /voucheri / zľavovom kupóne / v termíne na nej (ňom)  uvedenom, príp. vopred rezervovanom /objednanom a zo strany našej spoločnosti aj potvrdenom.

 

Pre riadne a úplné vybavenie klienta bude objednávka obsahovať najmä:

  • meno, priezvisko a adresa klienta - objednávateľa (ďalej v texte ako „objednávateľ“, alebo „spotrebiteľ“);
  • dátum príchodu vstupu, na procedúru alebo inú doplnkovú službu, (príp. aj počet a mená ďalších klientov);
  • požadovaný typ procedúry, doplnkovej služby, darčekovej poukážky / voucheru / zľavového kupónu; 
  • vlastnoručný podpis objednávateľa, miesto a dátum predmetnej objednávky.
  1. KTT - INVEST, a.s. ako poskytovateľ služieb môže vydať vo vyhradených prípadoch darčekové poukážky / vouchery / zľavové kupóny v rôznych nominálnych hodnotách, resp. výškach zľavy, ktoré môže klient použiť na čerpanie jednotlivých služieb tak, že si na základe týchto uplatní zľavu na poskytnutie služieb vo výške uvedenej na darčekovej poukážke/ vouchery / zľavovom kupóne.
  1. Darčekové poukážky / vouchery / zľavové kupóny je možné zakúpiť na predajných miestach KTT - INVEST, a.s., resp. si ich objednať na obchodnom oddelení KTT - INVEST, a.s., alebo zakúpiť prostredníctvom e-shopu na našom webovom sídle https://aquapark.therme.sk. Platnosť darčekovej poukážky / voucheru / zľavového kupónu bude vždy uvedená na prednej strane. Klient môže jednotlivé služby čerpať na základe darčekovej poukážky/ voucheru / zľavového kupónu výhradne len do doby trvania ich vyznačenej platnosti. V prípade, že služby z darčekovej poukážky / voucheru / zľavového kupónu / vyčerpané nebudú, klient stráca nárok na čerpanie týchto poskytnutých služieb, a to bez akejkoľvek náhrady. Služba vybraná z ponuky KTT - INVEST, a.s. uvedená na darčekovej poukážke / vouchery / zľavovom kupóne bude poskytnutá klientovi (osobe), ktorá sa takýmto dokladom preukáže, alebo pre ktorú bola konkrétne vystavená. Termín čerpania služieb si klient musí vopred objednať (rezervovať) prostredníctvom komunikačných kanálov uvedených na web stránke https://aquapark.therme.sk v časti „kontakty“. Po potvrdení rezervácie zo strany našej spoločnosti, ktorej bude najskôr predchádzať preverenie voľných kapacít a termínov v KTT - INVEST, a.s., sa táto stáva záväznou.
  1. Darčekové poukážky / vouchery / zľavové kupóny nie sú kumulovateľné, nie je možné ich vymeniť za hotovosť, sú nevratné a nevymieňajú sa. KTT - INVEST, a.s. majú výhradné právo určiť termín uplatnenia darčekovej poukážky / voucheru / zľavového kupónu. Pokiaľ sú na týchto uvedené odlišné informácie ako vo predmetných VOP, platia prednostne informácie uvedené na darčekovej poukážke / vouchery / zľavovom kupóne.
  1. Zmluvný vzťah medzi potencionálnym klientom vzniká až potvrdením rezervácie alebo objednávky príp. darčekovej poukážky / voucheru / zľavového kupónu s presným termínom príchodu / nástupu zo strany KTT - INVEST, a.s. a to predovšetkým z dôvodu a na základe preverenia voľných kapacít a termínov. V prípade, že naša spoločnosť rezerváciu alebo objednávku potencionálneho klienta nepotvrdí, môžeme klientovi ponúknuť vrátenie zaplatených finančných prostriedkov, alebo navrhnúť inú adekvátnu službu alebo iný termín. V prípade, že objednávka klienta nebude z našej strany záväzne potvrdená, takýto klient nie je oprávnený využívať nami nepotvrdené služby, a to ani ak je darčeková poukážka / voucher / zľavový kupón práve platná /ý počas prevádzkových dní a prevádzkových hodín SPA&AQUAPARK. Dňom sa pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok rozumie denná doba prevádzky podľa aktuálnych podmienok a otváracích hodín aquaparku SPA&AQUAPARK.

Darčekovú poukážku / voucher / zľavový kupón nie je možné využiť v prevádzkových dňoch alebo prevádzkových hodinách určených prevádzkovateľom, počas ktorých budú v SPA&AQUAPARK prevádzkovateľmi organizované vystúpenia, podujatia alebo iné športové, rôzne a umelecké eventy. O dňoch, prevádzkových hodinách, prevádzkových priestoroch  alebo aj celej prevádzke aquaparku vylúčených z možnosti využitia darčekovej poukážky/ voucheru / zľavového kupónu bude prevádzkovateľ aquaparku SPA&AQUAPARK vopred informovať na svojich webových stránkach alebo formou newslettra, alebo vopred priamo vyvesením oznamov na svojich prevádzkach.

  1. Klient môže využívať služby SPA&AQUAPARK výlučne len v prípade úhrady ceny vstupného podľa platných cenníkov našej spoločnosti, ktoré sú vždy aktuálne, platné a takto zverejnené na stránke spoločnosti, tiež priamo pri vstupe do aquaparku a jednotlivé nami poskytované služby aj na jednotlivých prevádzkach.

 

  1. Rezerváciou /objednávkou služieb klient vyhlasuje, že sa s týmito VOP oboznámil a porozumel im. Naša spoločnosť je oprávnená tieto VOP jednostranne zmeniť, pričom táto zmena je voči klientom účinná odo dňa zverejnenia zmeneného znenia VOP. Pre rezerváciu /objednávku klienta je rozhodujúce znenie VOP platné a účinné ku dňu uskutočnenia rezervácie /objednávky zo strany klienta. Klientovi pred uskutočnením každej rezervácie / objednávky odporúčame oboznámiť sa s aktuálne účinným znením VOP, ktoré je prístupné na webovom sídle našej spoločnosti. Na požiadanie klienta môžeme aktuálne účinné znenie VOP zaslať formou e-mailovej správy, napr.: ako link na aktuálne účinné znenie VOP na e-mailovú adresu klienta uvedenú pri prvom kontakte so spoločnosťou KTT - INVEST, a.s. pri uskutočňovaní rezervácie podľa týchto VOP.

ČL. 3  PLATOBNÉ PODMIENKY

  1. Keď KTT - INVEST, a.s. záväzne potvrdia objednávku vyhotovenú podľa predchádzajúceho článku 2., objednávateľovi (klientovi) vzniká povinnosť uhradiť zálohu  vo výške 100% ceny objednávky na základe zálohovej faktúry a to na bankový účet KTT - INVEST, a.s. najneskôr do 21 dní pred termínom nástupu na pobyt alebo najneskôr 21 dní pred dňom absolvovania prvej procedúry. V prípade rezervácie a potvrdenia objednávky na služby v lehote kratšej ako 21 dní pred termínom nástupu, je potrebné uhradiť cenu obratom a potvrdenie o úhrade zaslať faxom, resp. e-mailom alebo poštou na adresu KTT - INVEST, a.s.. V prípade, že záloha nebude zo strany klienta uhradená podľa platobných podmienok, bude objednávka bez ďalšieho upozornenia alebo výzvy zrušená v celom rozsahu. Úhradou faktúry objednávateľ (klient) akceptuje celý rozsah ním objednaných a našou spoločnosťou potvrdených služieb.
  2. Klient realizuje platbu bankovým prevodom. Bankové poplatky spojené s realizáciou platby si klient hradí v zmysle platobných podmienok bankovej inštitúcie, v ktorej má vedený svoj bankový účet.
  3. Kúpna cena sa považuje za zaplatenú v momente, kedy bola celá suma pripísaná na účet KTT - INVEST, a.s. v banke uvedenej v zmluve, na faktúre,  alebo v potvrdení objednávky. Nezaplatenie celej sumy v rozpore s dohodnutými obchodnými a platobnými podmienkami sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, resp. vzájomnej dohody, príp. individuálnej dohody.
  4. Pri podstatnom porušení zmluvy klientom, resp. vzájomnej dohody alebo v prípade riadneho nezaplatenia kúpnej ceny a nezaplatenia v termíne uvedenom v zmluve, na faktúre, alebo v potvrdení objednávky, má naša spoločnosť právo od zmluvy odstúpiť, alebo objednávku stornovať. V takýchto prípadoch má spoločnosť KTT - INVEST, a.s. nárok aj na náhradu škody, alebo nárok na ušlý zisk.
  5. Osobitné ustanovenia o realizovaní platby kúpnej ceny pri zmluve uzavretej na diaľku:
    úhradu za objednané a potvrdené služby môže klient uskutočniť platobným príkazom v jeho banke, alebo prostredníctvom internetbankingu v prospech uvedeného účtu: 
    • Názov organizácie: KTT - INVEST, a.s., Adresa: SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice
    • Číslo účtu IBAN: SK4511110000001074526018
    • SWIFT/BIC/: UNCRSKBX
    • Názov banky: UNICREDIT BANK

Faktúru je možné, okrem vyššie uvedených spôsobov, uhradiť aj prostredníctvom linku, ktorý klient obdrží v e-maile spolu so zálohovou faktúrou.

ČL. 4  OBJEDNÁVANIE PROCEDÚR, DOPLNKOVÝCH SLUŽIEB A

  OSTATNÝCH TOVAROV

Klient si môže voľne predávané vstupy, procedúry, iné doplnkové služby a tovary (darčekovú poukážku / voucher / zľavový kupón) objednať osobne, telefonicky, e-mailom, faxom, poštou alebo prostredníctvom e-shopu s spoločnosti KTT - INVEST, a.s.. Na základe a podľa svojich požiadaviek vyhotovuje klient tomu zodpovedajúcu objednávku s povinnosťou platby a s náležitosťami podľa článku 2. bod 2. týchto VOP. Zo strany KTT - INVEST, a.s. budú preverené dostupné voľné kapacity a termíny požadovaných služieb a tovarov uvedených vo vytvorenej objednávke a v prípade dostupnosti bude rezervácia / objednávka služieb príp. darčeková poukážka / voucher / zľavový kupón záväzne potvrdený a klientovi bude zaslaná faktúra k úhrade. Po zaplatení celkovej ceny KTT - INVEST, a.s. odošle klientovi na ním uvedenú adresu, resp. adresu uvedenú v e-maili, vo faxovej správe, liste, alebo v telefonickej objednávke potvrdenie a príslušné pokyny podľa objednaných služieb alebo tovarov.

ČL. 5  PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

  1. Klient má právo :
    1. na poskytnutie služieb a tovarov v dohodnutom rozsahu, termíne, ako aj na podanie potrebných informácii k cene, obsahu, resp. programu;
    2. na zrušenie objednaných služieb pri súčasnom akceptovaní storno podmienok;
    3. písomne oznámiť zmenu v osobe účastníka a to spolu s ostatnými náležitosťami, ktoré obsahuje objednávka služieb, tovarov a osobitne aj pri darčekovej poukážke / vouchery / zľavovom kupóne vystavenom na konkrétne meno klienta;
    4. užívať priestory, ktoré mu boli v súvislosti s objednanými službami alebo tovarmi počas jeho návštevy v SPA&AQUAPARK umožnené.
  2. Osobitné poučenie klienta o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku pri službách aquaparku, procedúrach a iných doplnkových službách:
  1. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, predmetom ktorej je poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote.

 

  1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku pri tovaroch, ktoré ponúkame, a to je darčeková poukážka / voucher / zľavový kupón.

V takomto prípade informujeme, že:

  • spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, pričom tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.
  • spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  • spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy. Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, e-mailom, faxom a pod.) na adrese: KTT - INVEST, a.s., SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice, e-mail: spamanager@therme.sk

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku:

Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku

Komu: KTT - INVEST, a.s., SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice,

e-mail: spamanager@therme.sk

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: darčeková poukážka / voucher / zľavový kupón * (nehodiace sa prečiarknite)

Dátum objednania /dátum prijatia: ...................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa:        ...................................................................

Adresa spotrebiteľa:              ...............................................................................

Podpis spotrebiteľa:              ...............................................................................

Dátum:                                   ...............................................................................

 

  • Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
  • Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku dodal alebo poskytol viacero produktov.
  • Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.
  • Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek zmluva o dodaní alebo poskytnutí ďalšieho produktu, ktorý súvisí s predmetom zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bez ohľadu na to, či produkt dodá alebo poskytne obchodník alebo iná osoba na základe dohody s obchodníkom.
  • Obchodník alebo iná osoba môžu v súvislosti so zánikom doplnkovej zmluvy požadovať od spotrebiteľa len úhradu nákladov (náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom).
  • Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy:

  • Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu KTT - INVEST, a.s., SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

V prípade, že klient použije darčekovú poukážku / voucher / zľavový kupón a objedná (rezervuje) si v zmysle podmienok a v termínoch stanovených na darčekovej poukážke / vouchery / zľavovom kupóne nami poskytované služby, ktoré budú z našej strany klientovi aj záväzne potvrdené, v takom prípade sa bude následne uplatňovať čl. 5 bod 2.1.  

 

  1. Klient má povinnosť:
    1. pristupovať ku všetkým okolnostiam tak, aby svojim konaním a správaním neobmedzil, alebo neohrozil priebeh a realizáciu využívania poskytovaných služieb, pričom v opačnom prípade nesie plnú zodpovednosť za následky;
    2. dodržiavať ustanovenia návštevného poriadku, upozornenia, resp. odporúčania vyvesené v priestoroch areálu KTT - INVEST, a.s., riadiť sa poučením o odkladaní klenotov, peňazí a iných cenností;
    3. rešpektovať pokyny a odporúčania zaslané KTT - INVEST, a.s. pri potvrdení objednávky;
    4. riadiť sa informačnými materiálmi, ktoré upresňujú podmienky využívania produktov v KTT - INVEST, a.s.;
    5. klienti, ktorí si zakupujú voľne predávané procedúry a majú záujem využiť poskytované služby v SPA&AQUAPARK, musia pred svojim nástupom zvážiť svoj zdravotný stav s ohľadom na podmienky miesta ich využitia, resp. voľne predávaných procedúr /kontraindikácie/;
    6. v prípade zrušenia objednávky alebo voľne predávaných procedúr oznámiť túto skutočnosť KTT - INVEST, a.s. a akceptovať storno poplatky;
    7. právnické osoby sú povinné riadne a včas oboznámiť účastníkov voľne predávaných procedúr, alebo iných poskytovaných služieb so znením VOP a zabezpečiť, aby uvedené povinnosti z nich vyplývajúce boli účastníkmi riadne dodržiavané;
    8. preukazovať sa v SPA&AQUAPARK identifikačnými predmetmi (preukazy, kartičky, náramky a pod.), ktoré obdržia pri vstupe na voľne predávané procedúry, alebo poskytované služby. Identifikačné predmety sú neprenosné a nie je dovolené údaje v nich pozmeňovať. Pri odchode z areálu je klient povinný odovzdať všetky identifikačné predmety na recepcii SPA&AQUAPARK. V prípade preukázateľného zneužitia identifikačných predmetov je klient povinný zaplatiť poplatok vo forme sankcie vo výške 100 €/za jeden identifikačný predmet.

ČL. 6  PRÁVA A POVINNOSTI SPA&AQUAPARK

  1. KTT - INVEST, a.s. majú povinnosť pred predajom predávaných procedúr, ako aj iných ním  poskytovaným služieb pravdivo informovať o všetkých skutočnostiach, ktoré sú známe a ktoré môžu mať vplyv na rozhodnutie záujemcu o kúpu predávaných procedúr, iných služieb  a darčekových poukážok / voucheru / zľavového kupónu. Ak nastanú okolnosti brániace poskytnúť služby klientovi podľa vopred dohodnutých podmienok, a to z dôvodu zásahu „vyššej moci“, ktorú aj napriek maximálnemu úsiliu jej odvráteniu, nie je toto možné zo strany KTT - INVEST, a.s. zabrániť, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť program, procedúru, inú službu, presunúť dobu prevádzky, alebo poskytnutie objednaného produktu. V takomto prípade, ak klient nebude súhlasiť s poskytnutou navrhovanou zmenou, nemá právo na náhradu škody, ani iné náhradné plnenie, ktoré by mohlo prevádzkovateľovi spôsobiť neprimerané a nadbytočné náklady.
  2. KTT - INVEST, a.s. majú právo od zmluvy odstúpiť, alebo predčasne ukončiť klientovi v poskytovaní voľne predajných procedúr a iných služieb v prípade, ak klient aj napriek upozorneniu a výstrahe zo strany KTT - INVEST, a.s. hrubo porušuje dobré mravy, nevhodným spôsobom obťažuje, resp. ohrozuje ostatných klientov, zamestnancov prevádzkovateľa, ich bezpečnosť, zdravie, majetkové hodnoty alebo inak hrubo porušuje svoje povinnosti uvedené v týchto VOP a v návštevnom poriadku prevádzkovateľa.  
  3. KTT - INVEST, a.s. ako poskytovateľ služieb sú oprávnené:
    • výhradne a jednostranne pristúpiť ku zmene týchto VOP, pričom aktuálne znenie je vždy zverejnené na stránke prevádzkovateľa a klient má týmto možnosť vždy sa s nimi vopred  oboznámiť;
    • vykonať zmenu sortimentu, rozsahu, obsahu, resp. podmienok ponúkaných služieb a produktov;
    • vykonať zmenu cenníka (cien produktov) a zmenu podmienok poskytovania produktov,  pričom aktuálne znenie a zmeny sú vždy zverejnené na stránke prevádzkovateľa a klient má týmto možnosť vždy sa s nimi vopred  oboznámiť;
    • inkasovať stornopoplatky vo výške a za podmienok upravených v týchto VOP.

ČL. 7  STORNO PODMIENKY

  1. Objednanie procedúr a ďalších nami poskytovaných služieb možno stornovať písomnou formou (alebo e-mailom, faxom a ďalšími preukázateľnými formami) na adresu KTT - INVEST, a.s., uvedených v týchto VOP, ako aj na stránke aquapark.therme.sk v časti Kontakty. Počet dní určujúcich výšku storna sa počíta odo dňa preukázateľného doručenia storna našej spoločnosti.
  2. Výška storno poplatkov je:
    • 20 – 15 dní: 10 % z ceny objednaných služieb (produktov)
    • 14 – 7 dní: 30 % z ceny objednaných služieb (produktov)
    • 6 – 3 dni: 50% z ceny objednaných služieb (produktov)
    • 2 – 0 dní: 100 % z ceny objednaných služieb (produktov)
  3. Klientovi nie je poskytovaná žiadna finančná náhrada za objednané a nevyčerpané služby, resp. za zmeny objednaných služieb (stravovanie, procedúry, iné služby), ktoré boli zapríčinené zo strany klienta.
  4. Pri predčasnom opustení areálu prevádzkovateľa zo strany klienta, alebo pri neabsolvovaní všetkých objednaných a potvrdených predajných služieb nie je klientovi poskytovaná žiadna finančná, ani iná náhrada za stravovanie, procedúry, iné služby, ani iná náhrada za ďalšie ním objednané služby. V prípade skoršieho odchodu oproti rezervácii môže byť naviac klientovi účtovaný storno poplatok vo výške 50% z nevyčerpaných objednaných služieb.
  5. Pokiaľ sú KTT - INVEST, a.s. z určitého dôvodu povinné vrátiť klientovi adekvátnu čiastku zaplatených služieb, vykonajú tak bezodkladne najneskôr však do 30 dní od vzniku nároku.
  6. Akákoľvek zmena už potvrdenej objednávky (napr. počet osôb, dátum, čas, procedúry, služby) zaslaná zo strany klienta neskôr než 3 dni pred zrealizovaním potvrdenej objednávky, sa považuje za storno pôvodnej požiadavky so 100 % storno poplatkom. V takýchto prípadoch zároveň prevádzkovateľ nemôže garantovať, že každej požiadavke na zmenu bude môcť byť vyhovené.

ČL. 8 CENY

  1. Cenníky sú uverejnené v elektronickej podobe na webovej stránke prevádzkovateľa, ako aj v každom odbytovom stredisku, pri vstupe do areálu, pri pokladniach, prípadne môžu byť na vyžiadanie poskytnuté aj v tlačenej verzii. Klient je riadne informovaný o celkovej cene produktov  vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné, iné náklady a poplatky (ak sa tieto uplatňujú), alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred, bude informovaný o takej skutočnosti, že do celkovej ceny môžu byť zarátané takéto náklady alebo poplatky.
  2. KTT - INVEST, a.s. si vyhradzuje právo zmeny cien, obsahu balíčkov produktov a iných nami poskytovaných služieb, pričom cenníky zverejnené na stránke prevádzkovateľa, v odbytových strediskách, pri vstupe do areálu, pri pokladniach majú vyznačenú svoju platnosť a sú vždy aktuálne platné v čase, keď má klient záujem vytvoriť objednávku, rezervovať si produkty, alebo si tieto priamo zakúpiť pred návštevou areálu prevádzkovateľa. Zľavy, iné sezónne výhodné produkty, alebo práve platné akcie nie je možné spájať ani kumulovať s inými zľavami alebo výhodami.

ČL. 9  ODMIETNUTIE POSKYTNUTIA SLUŽIEB

  1. KTT - INVEST, a.s. sú oprávnené odmietnuť poskytnutie služieb v prípade závažných dôvodov na strane zákazníka alebo niektorého z účastníkov pobytu (napr. úraz, vážna choroba, smrť, postihnutie živelnou pohromou a pod.);
  2. KTT - INVEST, a.s. majú právo odmietnuť objednávku, ktorá nespĺňa požiadavky nutné k riadnemu zaevidovaniu a objednaniu produktov, prí­padne sú údaje v objednávke neúplné, nepresné alebo rozporuplné s čl. 2 týchto VOP;
  3. Pre klienta sú informácie, ktoré obdrží na potvrdenej záväznej objednávke od KTT - INVEST, a.s., záväzné. Odporúčame, aby si klient riadne a včas skontroloval potvrdenie objednávky a prípadné nezrovnalosti obratom oznámil našej spoločnosti, pričom bude zabezpečené a zaslané nové potvrdenie objednávky. Pokiaľ tak klient neurobí, nebude možné na takéto chyby či nezrovnalosti pri príchode braný zreteľ.
  4. V prípade, že je objednávka klienta zasielaná e-mailom, prevádzkovateľ potvrdí objednávku na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola objednávka obdržaná. Ak klient požaduje zaslať potvrdenie objednávky na inú e-mailovú adresu, naša spoločnosť tak urobí v prípade, že táto požiadavka bude jednoznačne uvedená v texte objednávky. KTT - INVEST, a.s. nezodpovedá za nedoručiteľný, resp. nedoručený e-mail a rozhodujúci je údaj o odoslaní elektronickej komunikácie zo strany spoločnosti na e-mailovú adresu, ktorú uviedol klient.

ČL. 10  NESPLNENIE ZMLUVNEJ POVINNOSTI V DÔSLEDKU ZÁSAHU

    VYŠŠEJ MOCI 

V prípade, že niektorá zo zmluvných strán nebude môcť splniť svoju zmluvnú povinnosť v dôsledku zásahu vyššej moci, t.j. okolnosti vylučujúcej zodpovednosť v zmysle platných právnych predpisov, ako nepredvídateľnej a neodvrátiteľnej objektívnej okolnosti (napr.: živelná katastrofa, štrajk, vojna, zemetrasenia a pod.) za takéto nesplnenie povinnosti nezodpovedá, pokiaľ vplyv takejto okolnosti nemohla odvrátiť. Za zásah vyššej moci nie je možné považovať okolnosti majúce subjektívny charakter, resp. ktoré vzniknú, ako výsledok osobných alebo ekonomických pomerov zmluvnej strany.

 

ČL. 11  REKLAMÁCIE

Reklamačný poriadok spoločnosti KTT - INVEST, a.s., ktorý upravuje vytknutie vady ako práva zo zodpovednosti za vady, máme zverejnený v ďalšej sekcii na našej stránke www.aquapark.therme.sk

ČL. 12  INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV

Informácie o spracúvaní osobných údajov klienta, jeho právach a ich uplatňovaní sú zverejnené na https://www.aquapark.therme.sk/ochrana-osobnych-udajov.html.

 

Účinnosť týchto VOP je platná od 01.07.2024